Trött

Hann inte skriva mer igår för att jag var på sjukt dåligt humör har hänt en grej, handlar såklart om killar dom är ju riktigt dumma i huvudet, förstår mig inte på dom ibland.. Men slut snackat om dom idioterna, igår var jag i skolan sen vid halv 5 drog jag till stallet och red. När jag kom hem käka jag inte ens asså har typ tappat lusten för allt inte bra men men somnade vid 10 igår var sjukt trött efter alla tårar.

Idag är det fredag jippi :D Gick till läkaren i morse och kolla vad det är för fel på mig har ju varit sjuk ett tag nu och jag hade något som irriterade mig i halsen så ska få medicin i alla fall. Sen gick jag hem och la mig igen och sov till nu jätte skönt. Ska försöka få i mig lite fil med flingor. Ronja



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0