Söndag

Igår (lördag) hamnade jag i hallonbergen var inte där speciellt länge men det var roligt så länge det varade, förorten ni vet. Jag älskar förorten bästa assååååå. Kom hem runt 1 träffade ljungen när jag var i sumpan och väntade på tåget, haha skit full var han så kan det gå när man dricker alkohol ;)

Idag har jag varit i kista med Josefine, Rebecca & Nathalie och köpte en grej till mamma och en webbcam till mig men fattar inte hur man använder den haha bra lixom :o käkade också sen åkte jag hem och chillade galet, sen åkte jag till förorten Barkarby och träffade Josefine, Antor & Oskar vi satt och snacka lite. Tog tåget vid halv 10 i sumpan mötte jag Elias och tog en cigg sen tog jag bussen hem nu sitter jag och gör ingenting, ska nog hoppa in i duschen nu. Kyss Ronja


Bjuder på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0