Härligt brudar




hahah, jag skrattade så jävla mycket när jag såg eran videoblogg. (jag känner dessa tjejer & dom är inte seriösa med sminket och skit dom driver) Riktigt hääärlig video. Det finns 2 andra flickor som försöker "hänga ut" förorten och det tycker jag är väldigt fel, dom berättar att stan är mycket bättre för det ligger i stockholm lalal. asså det är så jävla löjligt, jag bor tyvärr inte i någon förort längre eftersom solna är en stad men fortfarande är jag uppväxt i en förort och har bott i en sen bebis, jag älskar förorten. A & E som dom börjar på dom som gjort den andra videon dom vill hänga ut mig och mina vänner, även fast jag inte bor i en förort (?) Men i alla fall, det är ju alla som bor i en förort som lackar på deras videobloggar inte bara vi lixom. Dom från stan är inte mycket finare & mycket bättre så är det inte. GO GO FÖRORTEN fast det är kanske fel av mig att säga så också men alla är lika mycket värda. Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0