Trött

Tjuuu, i söndags så var jag i sumpan med Hanna det var ju nationaldagen men Hanna har ju redan berättat så tråkigt att upprepa allt igen.

Igår så var jag i skolan först vi körde minigolf vem tror ni vann? haha jo såklart proffset Ronja ;) bilder kommer nere sen. Åkte till Barkarby sen och mötte Josefine vi åkte till jakan och köpte skor till mig som jag ska ha på skolavslutningen på torsdag. Rebecca kom lite senare också vi kollade runt lite mer sen åkte jag och Rebecca till kista och kolla ännu mer hon fick med sig lite kläder men lite lämnade hon tillbaka idag också. Kom hem runt 22:00.

Idag ringde min baby och väckte mig halv 10 sen kom han till mig jag fixade mig och sen satt vi inne till typ halv 5 i alla fall och kolla film och så, sen åkte vi till kista och träffa Rebecca haha han hatar att gå i affärer därför jag tvingade med honom (a) men i alla fall nu ska jag snart dra mig mot stan och träffa Malin det var sjukt länge sen, så det ska bli kul. Kyss Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0