några dagar sen

tju! I fredags så var jag hemma hos Rebecca med Josefine vi drack lite vid 12 gick vi till strömvallen och träffade skit många asså, kom hem runt klockan 2.

I lördags så åkte jag hem till Malins killkompis där han och Malin var vi kolla lite på tv och chillade sen så åkte vi till stan skulle träffa en killkompis sen skulle Malin gå och kolla lite så väntade på henne sen så slutade hon svara och hon har ännu inte hört av sig dålig stil -.- sen träffa jag Amanda och Felicia i stan dom käka och sen åkte jag och Amanda till rissne på fest hos en killkompis det var helt okej där, kom väl hem vid 2.

Igår åkte jag hem till Bettan där Josefine också var vi fixade oss sen så träffa vi upp 2 vänner till Bettan vi drog till krogen, aa ni läste rätt krogen haha vi drack sjukt mycket öl och roligt hade vi haha bilder kommer upp ikväll, sen drog vi vidare till enskede på en fest men det sög var en tönt som hade festen haha, sen åkte jag hem för skulle ju ha sommarskola idag.

Vaknade vid 8 idag skulle ju ha sommarskola tror ni inte att när jag kommer dit så har dom ställt in hela sommarskolan asså vad sur jag blir hur fan ska jag klara mig då? dom tänker ju inte, så är sjukt sur nu åkte till Bettan där Josefine var sen nu sitter jag och Josefine hemma hos henne och Wiking kommer snart :) ha det bäst.
Saknar min älskling han är på öland men han kommer hem imorgon kväll :D Kyss Ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0