Lördag

Tju i torsdags kväll efter träningen åkte jag till gärdet och träffa massor med folk dom var fulla och glada och jag drack inte skönt faktiskt. Gick till donken efter ett tag med Josefine, Rebecca & Elizabeth sen drog jag och Josefine till solna och träffa några och rökte vattenpippa sen gick vi hem lagade mat haha, båda decka vid halv 4.

Igår så vaknade jag och Josefine vid halv 11 eller halv 12 minns inte sen vid 1 kom min älskling hem till mig vi kollade på film lagade mat och så, sen vid 6 drog han och jag och Josefine drog till hässelby hem till fredrik och chillade. Kom hem runt halv 2.

Idag har jag varit i solna med massor med folk kollat på fotboll, vid halv 3 drog jag och Zimone därifrån och hon åkte hem jag hem till Rebecca där Josefine också var vi spelade kort haha sämst jag var. Men i alla fall nu sitter jag hemma hos Josefine vi ska på fest ikväll men jag ska inte dricka pallar inte asså..

Gud så långt det blev IGEN, haha inte direkt intressanta saker men men vad tycker ni jag ska skriva om förutom om vad jag gör.. förslag? Kyss Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0